Är så förbaskat rädd!!

Jag vet jag borde inte vara det det är ju inget farligt jag går igenom en helt naturlig sak men ändå så finns rädslan där.. Känner mig så splittrad i mig själv just nu.. Ena är ledsen och vill ingenting och den andra är lugn och och har ingenting alls som stressar eller är på något sorts humör alls...
Det kommer att bli så bra så.. Idag har jag bara varit själv bara tagit det lungt och haft det skönt..
I helgen umgicks jag med Fia vi städade hennes och Lps lägenhet och även lite av våran lägenhet.. Kände mig duktig faktiskt.. Snart fyller Tess 27 så i helgen som kommer så ska vi till Stockholm och då ska Tess och Micke ha inflyttningsfest och födelsedagsfest för henne men vi köper något så får hon det på dagen hon fyller istället..
Vi ska fira min bror istället han har ju redan fyllt men då kunde man ju inte fira honom eftersom man inte var i Stockholm då.. Är inne på sista säsongen av 7:th Heaven nu så får se vad för spännande serie jag väljer att se efter den.. Känner igen mig i Lucy väldigt mycket men skulle aldrig kunna tänka mig att bli kristen usch tycker det är läskigt med alla de som är kristna och ska viga in folk till sig..
Nä usch säger jag bara.. Nu ska jag snart sova en ny dag väntar imorgon sov gott alla mina söta bloggläsare..
Ha ha här är jag och Fia när vi städar jag är den med dammsugaren och Fia den andra :)...
En av världens underbaraste kompis love you girlie <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0