Blä att vara sjuk!!

Idag är man illa mående så kan bara ligga ner och skriva :(...
Jag lovade att lägga upp kläderna jag köpt så här kommer bilder..
Skorna jag köpt supersköna
Skorna igen annan skärpa.. Köpte dem i någon kinesisk butik så storlek 37 i Kina är tydligen storlek 36 i Sverige..
Svarta byxor som kan vara både korta och långa köpta i Skärholmen Esplit Jättesköna till och med min systerdotter Emlika gillade dem.. Och det är sällsynt kan jag säga :)
En mörkgrön Tshirt fick av min kära svärmor hon har en likadan men i råsa tyckte den var snygg..
Klädetta i Tumba
Mina vita Jeans framifrån hittade dem och tyckte det passade mig jättebra klädetta Tumba
Mina vita jeans bakifrån som sagt trivs jättebra i dem..
Min Neongröna tshirt brukar inte passa så bra i grön men denna passade riktigt bra faktiskt...Klädetta Tumba...

Igår var det födelsedagsfika hos Tess en av världens bästa kompis fyllde nämligen 27 år hon fick en affisch på en drake eftersom hon älskar drakar,Te som skulle bli blommor när man la dem i vatten coola kan jag säga att jag tyckte och en mugg som det stod bästa kompis på..
Sen gjorde vi ett collage på hennes vänner det var ifrån mig,älskling,Lp och Fia...


Även en annan god vän till mig fyllde år Åsa men hon är för långt bort nere i Helsingborg men tror nog hon hade en trevlig dag hon med...
Nu ska jag vila och titta på den sista säsongen av 7:th Heaven...


Kommentarer
Postat av: Åsa

Jag hade en bra födelsedag:-) Hoppas allt är bra med dig vännen. Hitta din blogg genom Zara;)



Kraam Åsa

2010-04-29 @ 10:39:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0