Förlåt!!

Jag verkligen suger på att skriva här... Så vad har hänt sen sist jag skrev...
Jag var i Stockholm på melodifestivalen firade att pappa fyllde år men det finns tyvärr inga kort därifrån då våran disk pajade och efter det Anders dator så korten försvann med det...
Men men finns inte mycket att göra åt det tyvärr.. Men kul hade vi iaf Patrik,jag,Camilla och Sarah...
Mina underbart söta vänner... Jag saknar Sarah något så enormt hon har mycket att göra i skolan och vi har mycket att göra med så det blir inte mycket att träffas...
Vad har annars hänt då inte mycket faktiskt vad jag kan komma på nu...
VÅREN har kommit och det är så himla skönt... Jag och Karin satt i parken idag och läste och pluggade och det var superskönt att bara sitta och njuta av den sköna solen.. Mera sånt vill vi ha fast det enda jobbiga är att min allergi börjar komma med våren det tycker vi inte om... Sen har jag varit och kollat min syn idag jag hade mindre brytningsfel än förr men såg lite sämre oxå.. Det är skönt att jag fick nya linser kanske jag inte får så ont i ögonen..
Nu ska jag försöka städa lite sen ska jag lägga mig och läsa lite har en massa böcker att gå igenom ha en trevlig dag alla söta bloggläsare det ska jag försöka ha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0