Fredag!!

Då var det Fredag igen har inte hänt mycket här i Norrköping bara att jag är helt slut och inte orkar någonting alls och bara vill sova.. Är verkligen slut i kroppen och i hjärnan som går på för fullt...
Igår fyllde världens bästa bror år men jag ska inte fira honom förrän nästa helg då vi alla ska till Stockholm...
Sitter och lyssnar på världens underbaraste band längtar och saknar gamla tider när man kunde träffa dem ofta då de höll till här i Sverige.. Men det är slut med dem tiderna nu nu har de bara konserter i England,Scottland och Irland.. Skulle jätte mycket vilja gå på en men det kan jag inte och det är sånt man får ta man får ju iaf njuta av deras underbara musik i högtalarna alltid någonting iaf..
Den här helgen blir nog lugn Anders jobbar så det blir inte mycket att göra då jag ska umgås med Fia lite tänkte jag..
I Miss You I love you always <3 REAL LOVE<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0