Trött efter mycket trevlig helg...

I Fredags var jag och Anders hos Linus och Mange. Det var otroligt trevligt vi åt glass mums och tittade på film på Resident Evil 2 vilket som sagt inte är så jättebra men helt oki.


I Lördags bärde det av till Stockholm jag,Älsklingen och hans mamma åkte buss och blev hämtade på Tcentralen för att sen ¨åka till Skärholmen och shoppa och äta god lunch.. Det var jag min syster Pernilla,Mamma,pappa och oss tre. Vi tittade och jag handlade ett par snygga byxor.
På kvällen kom min bror och min andra syster med hennes familj minus Erik som var hemma med Sanna.
Vi åt middag pratade och gav Mats sin present eftersom han fyllt år.
På Söndagen gick vi ner till Tumba jättefint väder jag köpte mig ett par skor sen tittade vi på present till Tess hittade en liten sak men ska köpa något mera...
Sen skulle Kerstin,jag o mamma gå upp medan Anders tog bussen med mammas busskort men vi fastnade i en affär där de säljer billiga kläder.. Jag köpte ett par jeans och en Tshirt till Kerstin köpte 2 stycken långärmade till henne och 2 st till Anders sen köpte hon en Tshirt till mig och en till henne själv..
Ska fixa bilder på allt jag köpt till imorgon.. Sen packade jag i bakverk för jag har länge varit sugen på att baka..
Idag har jag varit hemma själv nästan hela dagen Anders var först på jobbet sen till fotdoktorn sedan till sin match Norrköping - Brage.. Det var lite läskigt för det var en som bröt benet på planen.                                         
Usch vad hemskt stackars killar... Lider med dem båda...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0