Idag fyller en underbar person år!!

Danny Saucedo kom in i mitt liv med buller och bång den 20 September 2006.
Efter Ola Svensson och Måns Zelmerlöws år  så tänkte jag att varför ens titta på idol igen.
Så jag lät bli men lite nyfiken var jag ju ändå på deltagarna. Natten till den 19 September drömde jag om en blond kille med gröna ögon jag visste inte vem han var jag visste inte vad han gjorde i min dröm men jag kunde inte få denna drömmen ut ur skallen.
Jag var på msn och pratade lite med min kompis Malin och på något sätt kom vi in på idol jag frågade henne då om det var några bra deltagare som var med det året och hon sa då att hon trodde att jag skulle gilla Dennis. Men iaf så sa hon åt mig att gå in och kolla på deltagarna jag tänkte att varför inte och såg då Danny. Jag vet inte varför men han fick mig tänka på drömmen jag hade natten innan men jag tänkte inte mera på det.
Den 20 September 2006 var Brian Mc Fadden i Sverige och jag och min kompis Sarah skulle åka in för att träffa honom stora Westlife fans som vi är. När vi kom in och mötte Patrik en go vän så sa han att han trodde att Brian bodde på samma hotell som idoldeltagarna. Vi åkte såklart dit och ställde oss då Danny ,Erik,Felicia,Sara,Johan kom ut ifrån hotellet började vi prata med dem.
Det var så trevliga att Sara och jag bara träffade på Brian en gång den dagen och idolerna en massa.




Det var första gången Danny och Erik kom in i mitt liv och det var defnetivt inte den sista..
Danny har hjälpt mig genom mitt liv han vet inte om det själv men att han är så ömsint och gullig och trevlig gjorde att min deppresion stärktes till lycka istället.Han är en underbar person jag tycker att många ska få erfarna. Han har fått en massa underliga saker av mig genom livet som grillbestik men det underbaraste jag gett honom är ett halsband jag vet har betytt mycket för honom för han har haft på sig det på en massa fina bilder och pratat om det i radion.
Det är inte kärlek jag känner till honom men jag känner en sorts trygghet han ger mig lycka och det är det jag behöver.. Danny kommer alltid vara en stor del av mitt liv...



Att Danny är lycklig är en viktig del av allt det jag känner att han och Janna som också är en underbart go tjej mår bra är något som är viktigt för mig det gör ont i mig när jag hör att Danny är ledsen det gör ont i mig att höra att han inte mår bra...
Jag ser Danny som en del av min lycka han är en underbar kille en underbar artist och många frågar om man är vän med honom. Jag är väl precis som alla andra vän som ett fan.
Nu var det länge sedan jag träffade Danny och jag saknar honomv jättemycket jag går in på emds hemsida och läser varje dag för att uppdatera mig.
Danny kommer alltid vara en del av mitt liv och han räddade mig när jag var nere på botten hans musik kommer alltid finnas inom mig och jag kommer aldrig sluta lyssna på den.



Det jag vill komma med allt det här är att säga till en underbar kille stort grattis på hans 24 års dag jag önskar att jag kunde säga det till honom framför hans ögon jag önskar jag kunde ge honom en stor grattis kram men jag får önska honom grattis så som bara jag kan jag önskar honom grattis i mitt hjärta och hoppas att Janna kramar honom grattis ifrån alla hans fans som vill säga grattis.

GRATTIS DANNY


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0