Tillbaka!!

Ska försöka att vara tillbaka nu skriva här lite oftare. Har inte haft lust men börjar få igång mitt liv och förr tyckte jag det var kul att skriva så nu tänkte jag att nu får jag ta o börja igen.
Ska verkligen försöka att uppdatera mest av allt för min egen skull med.
Mycket har hänt egentligen men allt vill man inte uppdatera på en blogg som denna.
En ex vän har jag fått och syrran har haft det jobbigt genom att de ska skiljas så har försökt att finnas till för henne men ibland känner man sig inte tillräcklig..
Anders och jag har firat 1 år det känns så bra med honom jag älskar honom verkligen och är nästan säker på att jag hittat rätt i mitt liv.
men som sagt nu ska ni få hänga med lite mera i mitt liv.
Tack för att ni läst och tack för att ni finns ni får gärna lämna en liten kommentar här inne om ni vill ingen blir gladare än jag..

Andra bloggar jag läser är:    sophiad.blogg.se  en väns blogg som är mycket rolig att läsa

lindha.webblogg.se
även hon en go vän som jag hoppas har det bra

flikkankikkan.webblogg.se  Lindas lillasyster som är en mycket söt och go tjej


zara82.blogg.se Zara Kronwall ifrån Sarek läser om hennes liv och familj

fiishboowl.blogg.se Lisa en söt vän skriver om sitt liv

http://www.sonymusic.se/blogg/ninath
Nina verkar vara en underbart söt tjej  
som jobbar på Sony music hon jobbar med båda mina idoler Emd och Westlife

josefina.blogg.se
Ett EMD fan som jag njöt av att läsa hennes blogg













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0