Blev ett hopp!!

Några dagar sedan jag skrev här... Sofi,Rickard och Sandras fest var jätterolig mycket folk mycket snack och trevliga människor hela huset fullt.. Hade faktiskt jätteroligt trivdes att gå omkring och bara prata med alla trevliga människor...


De tre födelsedagsbarnen fick en krona på huvudet så man kunde se vilka av dem som hade sin stora dag...

På Söndagen åkte jag och Fia och träffade Eric Saade i Hageby centrum en trevlig kille det där hoppas att hans låt tar och vinner för jag diggar den stenhårt...
Den sätter sig direkt i huvudet och den har en en snygg scenshow...


I Måndags blev jag en glad tjej igen jag hittade tillbaka till en god vän och Anders och jag var och kollade på Tess och Mickes nya lägenhet... Den var helmysig tror de kommer trivs jättebra i den...
Känns så skönt att Tess ska komma tillbaka till Norrköping igen ser verkligen fram emot att gå och träna med henne...


Idag hände inget speciellt jag var hemma och var sjuk Sofi tittade över för att hälsa på sina kissar och Sara var oxå med och fick se hur vi bor...
Nu ska älskling och jag ta och äta och sen ska jag kolla igenom 7:th Heaven tvserien jag följer ligger just nu på Säsong 7...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0