Helgen!!

Helgen var rätt trevlig men även strulig.. I Fredags var jag bara hemma med älsklingen tog det allmänt lungt och tittade på sista filmen av män som hatar kinnor..
Den var helt oki men fattade faktiskt inte allt breor väl på att jag inte läst böckerna heller men men...

I Lördags först var jag uppe och hjälpte Tess och Micke att flytta vi var ett antal stycken vilket var bra eftersom jag och Fia skulle iväg och träffa Carro och hennes pojkvän Jimmy när de kom över till Norrköping.. De skulle på inflyttningsfest hos Carros kompis Hanna som flyttat hit till Norrköping...
Var kul att träffa Carro igen har saknat henne och det var roligt att träffa Jimmy med de är så himla söta tillsammans är jätteglad att hon hittat en sån bra kille...


Fina underbara minnen tillsammans med Carro och Hannah man längtar tillbaka...

På Lördagskvällen var man över till Linus och Mange och Fia och LP var även där pojkarna åt pizza för Fia och jag hade redan ätit på Pastasnäckan och sen tittade vi även där på film på Resident evil den var väl sådär men jag är inte mycket för zoombies utan gillar mera Vampyrer och såna filmer...
Idag har jag bara tagit det lungt har ont i magen så hoppas att det slutar göra det snart :(...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0