Måndag igen!!

Jaha så var det Måndag igen en rätt så skön sådan med sol... Älskling och jag tog en långpromis då Tess ringde och frågade om jag ville ut och gå med henne... Visst ville jag det så det blev långpromis 2 gånger men det var trevligt att bli av med lite energi... Plus att man cyklade innan dess med så idag har jag varit riktigt duktig..
Efter långpromisen skulle vi ta en bok och en filt och lägga oss i gräset och läsa lite men det slutade istället i Tess och Mickes soffa med en bok men det var mycket trevligt det med...
Nu ska jag titta på Hassel som jag börjat småtitta lite på helt oki kriminalserie eller film eller vad det ska kallas för att vara inspelat för så länge sedan... Just nu tittar jag på den här :

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0