Valborg och feberdrömmar!!

Jaha så var Valbor över detta året... Hade det trevligt med grillning i Ljura parken tillsammans med en massa söta vänner...
Moddens grill innan
Elda ska man göra på Valborg :)
Linus & Manges grill
Våran goda mat kassler och Mange och Linus Kött
Modden fixade allas mat på sin grill :)
Lp försökte grilla stort kött men satte över det till Moddens grill
Älskling grillar våran mat...
Vi tjejer väntar på maten på Sofis sköna filt
Sofi och sin mysJohan :)...Kärlek första ögonkastet haha
Älskling gör reklam på sin öl han gillade väldigt mycket

Det var några av bilderna ifrån Valborg det var himla trevlig grillning och att umgås med sina söta vänner.. Igår Lördag den 1 Maj skulle jag egentligen titta på raggarbilarna och mc cyklarna som åkte runt i Norrköping men har fått rätt så hög feber så blev att vara kvar hemma..
Får som sagt feberdrömmar när jag har hög feber det är inte alls kul men får bara ta det lungt så ordnar det sig säkert det måste det...
Nu ska jag se fotboll måste ju ses är rätt nervös men ännu så länge leder vi men vem säger att vi vinner men jag hoppas verkligen det...
Ha en trevlig dag i solen gott folk...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0